Má-li někdo dosahovat na internetu náležitých nebo alespoň dílčích úspěchů, potřebuje tento v první řadě podmínky, jež by takovým potenciálním úspěchům nahrávaly. A tyto podmínky rozhodně nespočívají jenom v tom, že má na internet přístup spousta lidí z celé planety, kteří se tak mohou stát klienty provozovatele nějakého toho webu.
Když se mají slavit aspoň nějaké úspěchy, je nezbytné nejprve vytvořit web s dostatečně atraktivní nabídkou, a poté se postarat, aby byl tento dostatečně hojně navštěvovaný. A zatímco to první má ten, kdo se tu rozhodl angažovat, plně ve svých rukou, s tím druhým jsou nejednou problémy. Protože web nemá ke smůle jeho dotyčného majitele dostačující návštěvnost nikdy zaručenou, a tak se lehce stane, že sem nejednou nezabrousí téměř nebo i vůbec nikdo.
A to je problém. Vždyť jak jenom přimět ostatní uživatele internetu, aby mířili právě sem? Jak se postarat o to, aby tito nenechávali onen web stranou zájmu, aby si ho dostatečně všímali?
To laik obvykle svými vlastními silami nezvládne. A potěšujícím pro něj může být leda tak zjištění, že existuje i SEO agentura, která mu může s řešením potíží souvisejících s nedostatečnou návštěvností webu pomoci.
Této pomoci se říká optimalizace pro internetové vyhledávače, a její význam spočívá v tom, že tato zařídí změny, jež jsou zapotřebí k tomu, aby se stal z webu-outsidera web, jenž je z pohledu internetových vyhledávačů atraktivní. Což je významné, protože právě na úspěších webu u internetových vyhledávačů závisí, nakolik tento bude navštěvován. Čím výše se odkaz tohoto webu v internetových vyhledávačích objeví, tím pravděpodobnější je, že se dostane na oči hledajícím lidem, kteří se rozhodnou ho využít.
Díky odborně provedeným úpravám webu, správné volbě klíčových slov, zajištění dostatku kvalitních textů a zpětných odkazů a propagaci se dá dosáhnout posunu odkazu na daný web ve vyhledávačích hodně vysoko. A tím je problém s návštěvností vyřešen.